تعداد بازدید: 2129

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 27 مهر 1385-0:0

"روحي" از"شفقت" قدرداني كرد

نماينده مردم شهرستان ساري در مجلس شوراي اسلامي و رييس مجمع نمايندگان استان مازندران گفت:اكنون شعار عدالت اجتماعي دولت نهم قابل لمس و مشاهده است.


 

"ابوالقاسم روحي" با قدرداني از "ابوطالب شفقت" استاندار مازندران افزود: مردم دورترين و محرومترين حوزه انتخابيه من از حضور و سركشي استاندار خبر مي‌دهند.

روحي گفت: اين حركت كه عالي‌ترين شخص استان به تمامي روستاهاي استان سركشي كرده و از نزديك با مشكلات آشنا شود، تحقق عدالت اجتماعي است.

وي ادامه داد: اكنون انگيزه اجراي عدالت اجتماعي وجود دارد و اين نشانه حركت و گام نهادن به سمت عدالت اجتماعي است.

رييس مجمع نمايندگان مازندران در مجلس شوراي اسلامي به انتخابات مجلس خبرگان رهبري و شوراي اسلامي شهر و روستا اشاره كرد و گفت: دنيا منتظر نحوه مشاركت و حضور مردم در پاي صندوقهاي راي است.

وي همچنين به ابلاغيه اخير رييس جمهوري درباره سازمان مديريت و برنامه- ريزي و استاني شدن اين سازمان اشاره كرد گفت: از آنجايي كه مسووليت وزارت كشور با اين دستورالعمل چندين برابر مي‌شود به نظر من براي اين وزارتخانه بسيار سنگين تا بتواند با اين حجم كاري عدالت اجتماعي را بخوبي و درستي اجرا كند.

نماينده مردم شهرستان ساري در مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان كرد: اگر استانداران در استانها بومي باشند از نظر من بين شهرستانها در تخصيص اعتبارات و برنامه‌ريزيهاي درازمدت مشكلات و درگيري به وجود مي‌آيد.

وي ادامه داد: با توجه به مشكلاتي كه اكنون در مجلس و دولت مشاهده مي‌شود الحاق سازمان مديريت برنامه ريزي استانهابه عنوان زيرمجموعه استانداريها جاي تامل دارد.

روحي خاطر نشان كرد: با اين مصوبه مديريت كردن در اموراقتصادي توسط استانداران نگران‌كننده است.

روحي به مشكلات حوزه انتخابيه خود اشاره كرد و ترافيك شهري، كمربندي شمالي و جنوبي و زباله ساري را از معضلات اين شهرستان دانست.

وي گفت: متاسفانه به دليل تاخير در اجراي ايجاد كمربندي شمالي، اكنون براي آزادسازي دو كيلومتر زمين كمربندي به جاي ‪ ۵۰‬ميليون ريال ‪ ۱۰‬سال پيش به ‪ ۳۰۰‬ميليارد ريال اعتبار نياز است.

وي به كارخانه سيمان كياسر اشاره كرد و گفت: در حالي كه اوراق مشاركت اين كارخانه از طريق بانك به فروش رسيده ولي عده‌اي در حال رايزني انتقال اين كارخانه به شهرستان ديگر هستند.(irna)



    ©2013 APG.ir